معرفی کارگاه آموزشی روش تفکر شبکه ای
در این دانشنامه به معرفی کارگاه آموزشی روش تفکر شبکهای می پردازیم. فهرست مطالب موضوع بحث مسأله بحث پیشفرضها فرضیه بحث تبیین بحث موضوع بحث «کارگاه آموزشی روش تفکر شبکهای» (انتقال به بسته آموزشی صوتیتصویری) مسأله بحث چطور میتوانیم قدم به قدم و روشمند (طبق…
معرفی کتاب راهنمای تحقیق
«راهنمای تحقیق» با اقتباس از نگرش اسلام به علم و هستی نگرش اسلام به آیندۀ بشریت، برقراری تمدّن یکپارچه جهانی براساس آموزههای اسلام و حرکت به سوی ایجاد و تقویت مستمر احساس حضور خدا در تمام جوانب زندگی است. از آنجائی که هویّت تمدن، زندگی…
معرفی کارگاه آموزشی روش تحقیق مدل سازانه
روش تحقیق مدل سازانه؛ معرفی و تبیین کارگاه آموزشی موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی فهرست مطالب موضوع بحث مسأله بحث پیشفرضها موضوع بحث « کارگاه آموزشی روش تحقیق مدل سازانه» (انتقال به بسته آموزشی صوتیتصویری + انتقال به کارگاه روش تحصیل و کارگاه روش تدریس) مسأله بحث چگونه…
معرفی کارگاه آموزشی روش تحصیل تفکر محور و خلاق
فهرست مطالب موضوع بحث مسأله بحث پیشفرضها موضوع بحث « کارگاه آموزشی روش تحصیل خلاق» (انتقال به بسته آموزشی صوتی تصویری) مسأله بحث چگونه میتوان بهجای حفظ مطالب علمی در طول سیر تحصیل، از همان ابتدا، تحصیلی مبتنی بر تولید فکر و علم و خلاقیت…
عدل شبکه ای
فهرست مطالب موضوع بحث مسأله بحث فرضیه بحث تبیین بحث نتایج، آثار و لوازم پذیرش فرضیه مباحث و مفاهیم کلیدی مرتبط به این بحث موضوع بحث « عدل شبکهای » چیست؟ چرا؟ و چگونه؟ مسأله بحث شاخص تحقق «عدل» و راهبرد تحقق آن چیست؟ (چگونه…
روایت «عنوان بصری» راهبرد تحصیل ربانی
فهرست مطالب موضوع بحث مسأله بحث موضوع بحث « روایت عنوان بصری » مسأله بحث طلب علم و تحصیل فعال، خلاق و مورد رضای خداوند چگونه است؟ (راهبردها) امام صادق علیهالسلام، در پاسخ به یکی از مراجعهکنندگانشان به نام «عنوان بصری» که درخواست راهنمایی برای…
معرفی کارگاه آموزشی روش تدریس فعال و خلاق (کارگاهی)
کارگاه آموزشی روش تدریس فعال و خلاق فهرست مطالب موضوع بحث مسأله بحث پیشفرضها موضوع بحث « کارگاه آموزشی روش تدریس تفکرساز و مهارتمحور (کارگاهی)» (انتقال به بسته آموزشی تصویری + انتقال به کارگاه روش تحقیق و روش تحصیل) مسأله بحث یک استاد چگونه میتواند موقعیتی را ایجاد کند که…
شبکه های اجتماعی