جلسه گفتگو و ملاقات مدیریت موسسه مطالعات راهبردی جناب حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد محسن دعایی با فرمانده لشکر ۷۷ پیروز خراسان ارتش جمهوری اسلامی ایران جناب امیر آذریان.
در این دیدار صمیمی مدیریت محترم ضمن معرفی کامل موسسه و بخش های زیر مجموعه آن، از دستاوردهای لشکر ۷۷ در این چهل سال بعد از انقلاب و همکاری مخلصانه خانواده بزرگ ارتش در کمک رسانی آنها در مناطق محروم بویژه خدمت رسانی لجستیکی و پشتیبانی به زائرین اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تقدیر و تشکر نمودند.
امیر آذریان ضمن خوش عرض آمد گویی به حاج آقای دعایی از دغدغه ای که موسسه مطالعات برای تمدن سازی نوین اسلامی در چله دوم انقلاب دنبال می کند احساس خرسندی نمودند و فرمودند در بین طلاب و حوزه های علمیه جای عناوینی درسی با مضمون انقلاب اسلامی و آشنایی طلاب با دفاع مقدس خالی می باشد.
ایشان فرمودند: در راستای عمل به توصیه های رهبری معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین که بارها متذکر شدند، در اغلب مرزهای کشور طلبه های جوان، خوش فکر و خلاق را مشغول به خدمت رسانی نمودیم و برای استفاده حداکثری از ظرفیت آنها دستورات موکدی صادر شده است. کشور ما هم به همچین جوانان و طلابی نیاز دارد که الحمدالله کم نداریم.
در پایان مقرر شد موسسه مطالعات میزبان یک نشست صمیمی با حضور امیر آذریان با موضوع تجارب انقلاب و دفاع مقدس باشد که انشالله بعد از ماه صفر مقدمات برپایی این نشست کلید خواهد خورد‌.