در روز دوشنبه مورخ یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ جلسه ای با حضور معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در موسسه مطالعات راهبردی برگزار شد در این جلسه مدیریت محترم به همراه واحد پژوهش و مسئول موسسه اقماری سبک زندگی جناب آقای آتشین صدف در این جلسه میزبان معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای سروری و رئیس گروه امور فرهنگی سرکار خانم حسینی بودند.

در این نشست در مورد چشم اندازهای موسسه و اهداف آن و فعالیت های موسسه در حیطه های آموزشی پژوهشی و تالیف کتب و اجرای کارگاه های آموزشی مبتنی بر نیاز روز جامعه توضیحاتی داده شد در ادامه حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دعائی در مورد طرح های فرهنگی ارائه شده به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیحاتی را ارائه فرمودند.
در این بین طرح (جت نو) که یکی از طرح های فرهنگی موسسه مطالعات راهبردی در زمینه تربیت مدرس و مربی در حوزه نسل نوجوان می باشد به طور کامل صحبت شد.

جناب آقای دکتر سروری ضمن ابراز خرسندی از این دیدار از ظرفیتهای موسسه استقبال کردند و بر روند همکاری بیشتر و عملیاتی کردن طرح های فرهنگی کاربردی تاکید کردند.
ایشان لازمه ی تولید محتوای دینی و محصولاتی که مبتنی بر آموزه های اسلامی هستند را کارآمدی و به روز بودن و مطابق با سلیقه نسل نوجوان و جوان امروزی دانستند و فرمودند در بسیاری از موضوعات مطالب دینی تولید شده کم هست و در موضوعاتی هم که مطالب مطابق با نیاز روز تعریف شده است کارایی لازم جهت اجرائی شدن را ندارد.
پویانمایی ها و انیمیشن ها و اپلیکیشن ها از جمله راه های ارتباط با نسل امروز و انتقال آموزه های دین و معارف اسلامی به آنان می باشد.

سرکار خانم حسینی در سخنان خود به اهمیت موضوعات تعریف شده و کتب چاپ شده در واحد انتشارات موسسه اشاره کردند و  فرمودند قالب موضوعات تولید مبتنی بر نیاز مردم بوده است.
در انتهای این جلسه طرفین خواستار جلسات مجدد و نشست های بیشتری برای همکاری بودند و همچنین مدیریت محترم موسسه مطالعات راهبردی چند جلد کتاب از جمله زن از سلوک عرفانی تا تمدن اسلامی و درسنامه الگوی اسلامی ترک اعتیاد که از تالیفات استاد محترم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای وکیلی هستند را به رسم یادبود به ایشان هدیه دادند.