بیش از 140 عنوان مقاله

| دانشنامه مباحث تمدنی

0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

تبلیغ برون‌مرزی؛ پیش‌نیازها و عرصه‌ها

تبلیغ برون مرزی

خواندن این مطلب

1 دقیقه

زمان میبرد!

تبلیغ برون‌مرزی؛ پیش‌نیازها و عرصه‌ها

در ادامه سلسله جلسات گفتاورد، جلسه تبلیغ برون‌مرزی؛ پیش‌نیازها و عرصه‌ها برگزار گردید. حجة الاسلام والمسلمین سیدروح الله حسینی در این نشست مباحثی در رابطه با تبلیغ برون مرزی ارائه کردند.

ایشان به آیات و روایاتی پرداختند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به تبلیغ بین الملل تأکید دارد.

حجة الاسلام والمسلمین حسینی ضمن اشاره به تجربیات تبلیغی خود، عناوین زیر را مورد بررسی قرار دادند:

اهمیت تبلیغ برون مرزی

فوائد زبان آموزی به عنوان مهم ترین فاکتور در ذیل شاخصه های فردی که می خواهد ورد به تبلیغ برون مرزی داشته باشد

پیش نیازهای تبلیغ فرامرزی

عرصه های تبلیغ بین الملل

صوت جلسه تبلیغ برون‌مرزی؛ پیش‌نیازها و عرصه‌ها

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

دسته بندی مطالب

محصولات جدید

آرام بخش دلها
تومان
125,000
50%
نگرشی دیگر به اعتکاف – فلش کارت
تومان
25,000
50,000

جستجو کنید ...

تبلیغات

جهت جست و جو در محصولات در این کادر تایپ کنید

جهت جست و جو در بلاگ و دانشنامه ها در این کادر تایپ کنید